Watch teaser

NASCAR goes Europe:
7 држави, 26 трки
Дали сте подготвени?

 
Почеток
 


NASCAR Whelen Euro Series и General Tire се идеални партнери, не само поради богатото американско наследство што го споделуваме.

Гај Фробишер, сениор проект-менаџер
 
Џером Галпин (Euro NASCAR) и Гај Фробишер (General Tire) позираат со гума за трки NASCAR по објавувањето на соработката.

Џером Галпин (Euro NASCAR) и Гај Фробишер (General Tire)

General Tire и Euro NASCAR:
Заедно, право до финишот

„Согорување“ на гумите, чкрипење на тркалата на асфалтот, темни траги на секоја кривина: Сурова естетика создадена во Дејтона, каде што се наоѓа домот на NASCAR. Навистина е импресивно што сѐ треба да покажат гумите на трките на NASCAR.

Поради тоа, зошто да не се соочиме со тој предизвик со официјален партнер, кој еднакво ја олицетворува американската традиција—додека целиме кон високи перформанси и сигурност?

Euro NASCAR влезе во шестгодишна соработка со General Tire за да ги исполни овие барања. Мора да се признае дека за една соработка на спонзорирање шест години се најневообичаен временски период во мотоспортовите. Но тој е и највпечатлив од аспект на довербата што Euro NASCAR ја има во General Tire. За возврат, брендот развил гума за натпреварување што ветува дека ќе ги исполни големите очекувања на тимовите на 30 Euro NASCAR.

Посебно усовршените гуми NWES GT ја докажаа својата издржливост на првите тестови. На класичен NASCAR-начин, секое возило има ист сет верзии на гуми за лизгави и за влажни услови со големина 11.5/27.5R15.

Конечно: Секаде е можно. Од патеката за трки Euro NASCAR до кривулестите патишта на Европа.

 

Нашите гуми Euro NASCAR­—од САД до Европа

The race tire engineered by General Tire for the Euro NASCAR.

The General Tire race tyre engineered for the Euro NASCAR.

Победници на сите патеки

NWES GT

  • Големина: 11.5/27.5 R 15
  • Број достапни сетови по возач: 20

Гумите се посебно изработени во Плимут, Индијана, имајќи ги предвид тешките услови на NASCAR. Но тие се поинакви во Европа, со оглед дека европските патеки, главно, се кружни, а не класично елиптични: Гумите мора да бидат во можност да издржат на кривини со различни агли и истовремено да соодветствуваат за различни асфалтни патеки. Треба да се земат предвид дури и временските услови на различни земји за да може автомобилите на NASCAR секогаш да бидат безбедни на патеката.

Заедно со добро познатите услови на трките NASCAR, како што се растојанијата за возење и времето, мора да се имаат предвид дури и тежината и брзината на возилото.

Еден ден би сакале да го видиме изложбениот автомобил на GT на трка!

Гај Фробишер, сениор проект-менаџер
 
Автомобил за 2019 Euro NASCAR во бела боја, со сите спонзори.

Автомобил за Euro NASCAR во 2019 година

Автомобил за Euro NASCAR во 2019 година

  • Мотор за NASCAR: V8 5.7 litre NWES, 400 bhp, вртежен момент 55 m/kg
  • Трансмисија: погон за задно тркало, менувач со четири брзини
  • Сопирачки: Моноблок-челусти со четири клипови, вентилирани дискови од 330 mm
  • Најголема брзина: 250 km/h
  • Тежина: 1.210 kg / 2.650 фунти
  • Должина: 5.080 mm
  • Ширина: 1.950 mm
  • Меѓуоскино растојание: 2.740 mm
  • Безбедност: Тубуларна шасија сертифицирана од FIA, опрема сертифицирана од FIA
  • Паритет: ист автомобил за секој возач, исти делови на секое возило; големите компоненти се херметички залепени, композитна каросерија од оптичко стакло

Брендираниот автомобил на General Tire (видете слика) е добар пример за тоа колку спектакуларен може да изгледа еден автомобил на Euro NASCAR на трка—но General Tire сѐ уште нема намера да го стави на стартната линија. Тој гордо ја симболизира соработката меѓу General Tire и NASCAR Whelen Euro Series и редовно ќе биде прикажуван на изложби и на промотивни настани, како што се „Аутоспорт Интернешнал“. Секако, автомобилите не може да се натпреваруваат без одобрен број и на автомобилот на General Tire му е доделен број 61 како свесен избор; со вешто стилизирање, бројот 61 е визуелно сличен со иницијалите на брендот „GT“.

0
Најголема сила на гравитацијата што ја имаат гумите во текот на трката
0
Просечен обем на сетови гуми што се користат во една сезона
 

NASCAR 2019: Секаде во Европа е можно

Кога размислувате за трките NASCAR, сѐ е американски: Миризба на масло и на гориво, возбудлив натпревар во еднакви услови.

NASCAR Whelen Euro Series ја освојува европската публика со овие емоции и возбудувања: На 26 трки во седум земји за време на викендите за трки. Но европските патеки поставуваат предизвик. Тие се комбинација од различни патеки познати од други настани од мотоспортовите, а дури вклучуваат и класична елиптична патека на NASCAR. За натпреварување во Европа се потребни различни способности, како на возачот, така и на машината.

Поглед одгоре надолу на зафатениот бокс на кружната патека во Валенсија.

Поглед на боксот на кружната патека Рикардо Тормо, 2018

NASCAR @ Кружна патека Рикардо Tормо, Валенсија, Шпанија

од 13 април до 14 април 2019 година

Кружната патека Рикардо Тормо првпат беше отворена во 1999 година и, според тоа, релативно е млада. Што се однесува до климата, таа е прилично блага поради близината на локацијата на трката до источното крајбрежје на Шпанија.

Во Валенсија, возачите на Euro NASCAR возат на патека што е во спротивна насока од движењето на стрелките на часовникот, во должина од 4.005 km, со девет леви и пет десни кривини по должината на правата патека што е најдолга рамна патека во сезоната Euro NASCAR. Особено се потребни вештини за кривината по серпентината, непосредно пред финишот. Имено, динамична и возбудлива патека.

Неколку автомобили брзаат низ остра кривина во Франчакорта, 2017

Борба за водство во Франчакорта, 2017
(ph Luca Casadei)

NASCAR @ Аутодромо ди Франчакорта, Кастреѕато/Бреша, Италија

од 11 мај до 12 мај 2019 година

Италијанската кружна патека што беше отворена во 2008 година во близина на езерото Гарда е едно од најновите места за одржување на серијата NASCAR Europe. Широка е повеќе од 12 метри и има 2.519 асфалтирани километри, осум десни и пет леви кривини во насока на движењето на стрелките на часовникот. Возачите ги сметаат кривините за лесно видливи и погодни.

Непосредно по стартот на трката се забележува отворен поглед на патеката Брендс Хеч што е преполна со луѓе.

И трката почнува!

NASCAR @ Брендс Хеч, Фокам, Англија, Обединето Кралство

од 1 јуни до 2 јуни 2019 година

Оваа маршрута има долга традиција што потекнува од 40-тите години од минатиот век и се наоѓа околу 30 km југоисточно од Лондон. На прв поглед може да изгледа незабележлива—но таа остава вистински впечаток: Патеката на NASCAR во Обединетото Кралство е долга 1.929 km и има четири десни и две леви кривини во насока на движењето на стрелките на часовникот, кои возачите на NASCAR ги сметаат за сложени, но и ги потценуваат поради силното менување на брзините при возењето во кривини.

Птичја перспектива на тивката патека на Автодром Мост.

Автодром Мост

NASCAR @ Автодром Мост, Мост, Чешката Република

од 29 јуни до 30 јуни 2019 година

Со комбинација од 12 десни и девет леви кривини, патеката долга 4.212 km е кривулеста и предизвикувачка. Таа се вози во насока на движењето на стрелките на часовникот и е совршена за трките NASCAR: Релативно лесната и затоа брза прва секција во должина од 792 m е проследена со вистинско возење со „луда железница“, за кое се потребни добри возачки вештини.

Екипажот, возачите и другите лица чекаат околу почетниот блок додека се полнат трибините.

Спокојство пред трка

NASCAR @ Рејсвеј Венреј, Венреј, Холандија

од 13 јули до 14 јули 2019 година

Патеката позната и како „Circuit de Peel“ се смета за најбрза елиптична патека во Европа. Патеката долга само 800 m со четири многу остри кривини соодветствува на класична елиптична патека од половина милја со каква се запознаени возачите на NASCAR. Обично се вози во насока спротивна од движењето на стрелките на часовникот и нуди возбудливо шоу на голема брзина и акција на возење еден до друг во класичен стил на NASCAR.

Птичја перспектива на остра кривина на празниот Хокенхајмринг

Кривината „Sachscurve“ во Хокенхајмринг

NASCAR @ Хокенхајмринг, Хокенхајм, Германија

од 21 до 22 септември 2019 година

Традиционалната и легендарна патека гарантира динамична трка на 3.692 километри. Во брзите секции, каде што има возбудливи можности за престигнување, треба да се искористи секој момент, а тоа во голем дел го прави Хокенхајм една од најбрзите патеки на календарот. За NASCAR Whelen Euro Series, вторпат Хокенхајмринг е домаќин на полуфиналето. Оваа трка има голема улога во битката за титулата — иако не е можно како првопласиран во полуфиналето да се добие титулата, историјата веќе докажала дека е можно да се изгуби шансата за титула.

Победникот на трката Elite 2 Zolder седи во својот автомобил, прославуван од навивачите зад него.

Прослава на победникот на Elite 2 Zolder

NASCAR @ Кружна патека Золдер, Золдер, Белгија

од 5 октомври до 6 октомври 2019 година

Во Золдер, југоисточно од Антверпен, мора да се освојат шест десни и четири леви кривини—вклучително три серпентини. Како и многу други европски патеки, така и оваа има долга историја полна со настани, вклучително трките за Формула 1 во 70-тите и во 80-тите години од минатиот век. Патеката од 4.011 km асфалт се вози во спротивна насока од движењето на стрелките на часовникот и се смета за сложена со нејзините стрмни делови и „слепи“ кривини. Иако првата секција е лесна за возење, втората секција е тешка и за неа се потребни пресметани маневри за сопирање од талентираните возачи на NASCAR.

Автомобилите влегуваат на позиција на патеката, а наоколу се движат луѓе.

Подготовка за поставување на линијата.


Националното здружение на натпреварувачи со сериски автомобили —накратко NASCAR—е компанија што санкционира и раководи со сериски автомобили за трки на глобално ниво. Почетоците и корените на компанијата се во Дејтона Бич, Флорида, кон крајот на 40-тите години од минатиот век, место на создавање на американските трки на сериски автомобили и дом на Дејтона 500. Моќните американски корени се карактеристични за сите трки NASCAR, кои сега вклучуваат и спонзорирање на серијата Whelen Euro Series од General Tire.

Токму во Дејтона NASCAR одигра голема улога во развојот на трките со сериски автомобили какви што се денес. Всушност, Вилијам Франц Сениор, основачот на NASCAR, е тој што го осмислил и остварил Дејтона Интернешнал Спидвеј.

Друг елемент на трките со сериски автомобили: самите тркачки автомобили. Автомобилите се причина зошто тие сѐ уште се нарекуваат трки со сериски автомобили. На почетокот во трките било дозволено да учествуваат само производствени автомобили. Денес автомобилите на NASCAR се наменски дизајнирани тркачки автомобили со силна поврзаност со нивните производствени еквиваленти.

Сите тимови на NASCAR што се натпреваруваат имаат исти почетни услови: Ист мотор NWES, шасија, менувач, тежина, безбедносни својства—и гуми, во овој случај General Tire до 2024 година. Достапни се три комплети на каросерии—сите со еквивалентни перформанси: Chevrolet Camaro, Ford Mustang, Toyota Camry.


Винтиџ-фотографија на крајбрежната секција од Дејтона Бич и од Роуд Корс преполна со луѓе за време на трката NASCAR

Роуд Корс на Дејтона Бич

NASCAR ги влече своите корења од класичните трки на сериски автомобили што се развиле во текот на прохибицијата (1922–1933). Тоа што почнало како трговија на црниот пазар за да им се исполнат фантазиите на купувачите, сега, по долго време, се етаблира како возбудлив и тежок спорт. Во минатото возачите ги „осовременувале“ своите автомобили за да ги зголемат брзината и носечкиот капацитет, а подоцнежните возачи на сериски автомобили правеле модификации за да се престигнуваат на трките, на места како што се Дејтона Бич и Корс Роуд на Флорида.

Некои моменти од историјата на NASCAR:

  • февруари 1948 година: Бил Франц Сениор ја формира NASCAR. Првата трка се одржува на плажата и на Роуд Корс во Дејтона.
  • 19 јуни 1949 година: Прва трка строго со сериски автомобили (споредлива со денешната серија Monster Energy NASCAR Cup Series) на Шарлот Феарграундс Спидвеј.
  • 22 февруари 1959 година: Прва трка Дејтона 500.
  • 18 февруари 1979 година: Прв ТВ-пренос во живо на NASCAR на Дејтона 500 на Ју-Ес-Америка. Гледачите се на рабовите на своите седишта во моментот кога Ричард Пети успева да го преземе водството во последниот круг.
  • 6 август 1994 година: На листата на патеки NASCAR е додадена Индијанополис Мотор Спидвеј.
  • 2012: Порано именуваната серија Racecar Euro-Series (сега Whelen Euro Series) официјално станува санкционирана серија на NASCAR.
  • 25 октомври 2018 година: Почеток на официјалното партнерство меѓу Whelen Euro Series NASCAR и General Tire.
Лого на Whelen Euro Series на NASCAR

NASCAR Whelen Euro Series

Whelen Euro Series на NASCAR почна како серија трки организирана од French Team FJ во 2009 година. Во тоа време била наречена Racecar Series и патеките, главно, се наоѓале во Франција. Кон крајот на 2010 година Fédération Internationale de l’Automobile (FIA) ја објави Racecar Euro-Series како официјално призната меѓународна серија трки. Како резултат на тоа, во 2011 година се зголемил бројот на места за одржување трки во Европа.

Следната година основачите на Racecar Euro-Series веднаш склучија договор со NASCAR. Euro Series ги усвоија правилата на NASCAR и станаа официјална санкционирана серија на NASCAR. Во 2013 година таа беше преименувана во NASCAR Whelen Euro Series.

Euro NASCAR го внесе на стариот континент карактеристичниот дух на конкуренцијата типичен за NASCAR, комбинирајќи го со единствениот европски вкус.


Почеток
 

Дали сте нови на NASCAR? Често поставувани прашања

Кои се промените во правилата на NASCAR во 2019 година?

Сезоната на NASCAR Whelen Euro Series 2019 подлежи на следниве промени:

  • Секој возач има максимум 20 верзии на гуми за сите квалификациони трки и трки NASCAR. Во ова ограничување не се сметаат гумите што се користат за вежбање, како и гумите за влажни временски услови.
  • Организаторот Team FJ усовршил нов тринасочен амортизер што мора да го користат сите тимови. 
  • Заради подобра видливост, развиен е нов дизајн на задниот спојлер. Направен е од транспарентен поликарбонат и челик.
  • Сите автомобили треба да поминат процес на засилена техничка контрола за секоја трка. Контролниот систем е унапреден со поддршка од Центарот за истражување и развој на NASCAR.
  • За првата квалификациона сесија на Elite 2 времето е зголемено од 10 на 20 минути. Времетраењето на квалификационата сесија на Superpole останува непроменето во однос на претходните сесии на Euro NASCAR, како што останува и времетраењето на сите квалификациони сесии на Elite 1.
Како функционира бодовниот систем на NASCAR?

На крајот на трката NASCAR Whelen Europe Series во 2019 година бодовите се доделуваат како што следува:

  • Прво место: 40 бодови
  • Второ место: 35 бодови
  • Трето место: 34 бодови
  • Од четврто до последно место: бодовите се намалуваат по еден за секое место

На возачот што освоил најмногу места во текот на трката му се доделуваат четири бонус-бодови.

Во последните две трки на сезоната NASCAR Euro, таканаречените „плеј-офови“, бодовите на победниците се удвојуваат:

  • Прво место: 80 бодови
  • Второ место: 70 бодови
  • Трето место: 68 бодови

На возачот што освоил најмногу места во текот на трката му се доделуваат осум бонус-бодови.

Кои се шампионатите NASCAR Elite 1 и Elite 2?

Шампионатот NASCAR Elite 1 е наменет за возачите за златна, сребрена и бронзена награда:

  • Трофеј Џуниор Ј. Саран за возачи помлади од 25 години
  • Челинџер Трофи за аматери

Шампионатот NASCAR Elite 2 е наменет само за возачи за сребрена и бронзена награда:

  • Леџенд Трофи за возачи на возраст од 40 години или повеќе
  • Куп за почетници
  • Куп за жени
Што е шампионат на тимови NASCAR?

Тимот со најголем скор на шампионатите Elite 1 и Elite 2, исто така, ќе биде тимски шампион.

Што е NASCAR Nations Cup?

Nations Cup е дополнителен формат од 2018 година. На земјите-учеснички со највисок вкупен број бодови им се доделуваат бронзен, сребрен или златен медал во текот на секој викенд со трки.

Since 1915.
General Tire. A brand of Continental.